073 МГКТС

242 ГРС

242 ТУР

20

21

PolchaninovaДисципліна «Рекреаційні комплекси світу» є однією з перших професійно орієнтованих дисциплін, що викладаються майбутнім туризмознавцям. Дисципліна вивчає процес формування та закономірності розвитку рекреаційної інфраструктури у світі, її види, форми та особливості по окремих регіонах та країнах, взаємодію з іншими сферами суспільного життя і господарства. 7 березня 2017 р. відбулось відкрите практичне заняття доцента кафедри Туризму і готельного господарства к-та екон. наук Полчанінової І. Л. з дисципліни «Рекреаційні комплекси світу» на тему «Рекреаційне районування світу».

Тип заняття: комбінований.

Мета заняття – вивчити теоретичні основи, основні схеми та характеристики рекреаційних районів світу, навчити студентів опрацьовувати статистичні матеріали UNWTO та проводити їх аналіз.

Завдання заняття:

  • освітні: сформувати поняття рекреаційного районування; познайомити з теоретичними засадами здійснення рекреаційного районування; познайомити з методикою розрахунку показників світового рекреаційного процесу;
  • виховні: формувати систему поглядів на світ; виховувати інтерес до творчої і дослідницької роботи;
  • розвиваючі: розвивати мовлення, мислення; удосконалювати розумову діяльність: аналіз, синтез, класифікація, здатність спостерігати, робити висновки, виділяти суттєві ознаки об'єктів, висувати гіпотези, перевіряти результати.

Студент буде:

  • Знати: теоретичні основи та основні схеми рекреаційного районування світу та України; особливості рекреаційних процесів у районах світу та Україні;
  • Вміти: давати розгорнуту характеристику рекреаційних районів світу та України, розраховувати показники рекреаційного процесу, що характеризують обсяги та основні тенденції змін рекреаційного ринку;
  • Мати компетентності: пояснювати особливості організації рекреаційно-туристичного простору світу; аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.

У ході заняття відбулось стисле повторення пройденого матеріалу по темі «Рекреаційне районування», презентоване домашнє завдання студентами, проведено роботу в групах та роботу з індивідуальним завданням, розглянуто новий матеріал за темою тощо. Студенти навчились давати розгорнуту характеристику рекреаційних районів світу та України та аналізувати туристські можливості країн світу щодо надання різних видів туристських послуг. Також за результатами дискусії прийшли висновку, що на сьогодні немає єдиного, визнаного всіма вченими, поділу світу на рекреаційні райони. Між туристськими регіонами світу склалися досить постійні рекреаційні потоки, що характеризуються різною потужністю та сезонністю. Найбільший обмін відбувається між Європейським та Американським, Європейським та Азійсько-Тихоокеанським, Американським та Азійсько-Тихоокеанським регіонами. 


Детальніше у Пабліку Кафедри

 

Мы в соцсетях

facebook instagram twitter

logo tour kname

Университет в соцсетях

Kname facebook instagram

Обложки для Facebook

КОНФЕРЕНЦІЇ

20 Вступ правила ХНУМГ

Довідник першокурсника ХНУМГ 2019

Угода на пр

Підписка на новини

vtour

Банківські реквізити ХНУМГ

 

Сейчас один гость и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте