Кравець Ольга Миколаївна

Е-портфоліо викладача

Посада: 

  • старший викладач кафедри Туризму і готельного господарства ХНУМГ ім. О.М. Бекетова;
  • начальник Відділу корпоративних комунікацій і PR ХНУМГ ім. О. М. Бекетова (за суміщенням).

Громадська робота:

  • Член Харківського обласного туристсько-спортивного союзу (ХОТСС) з 2017 р. Посвідчення №545/1;
  • Координатор Школи толерантності при Гендерному центрі ХНУМГ ім. О. М. Бекетова з 2018 р.

Освіта:

  • Харківська національна академія міського господарства, 01.09.2005 – 30.06.2006 рр. Напрям підготовки/спеціальність 0502 «Менеджмент» / 8.050201 «Менеджмент організацій»; спеціалізація «Менеджмент міжнародного туризму»; кваліфікація менеджер-економіст. Тема магістерської роботи «Фундаментальна професійна освіта як чинник сталого розвитку туризму». Диплом магістра ХА №30339060 (з відзнакою);
  • Харківська національна академія міського господарства, 01.09.2001 - 30.06.2005 рр. Напрям підготовки 0502 «Менеджмент»; кваліфікація бакалавр з менеджменту. Диплом бакалавра ХА №28166574 (з відзнакою);
  • Комунальний заклад освіти середній загальноосвітній навчально-виховний комплекс №12 м. Харкова. Атестат про повну загальну середню освіту ХА №14759062.

Професійний досвід:

  • 11.10.2017 р. - теп. час – начальник Відділу корпоративних комунікацій і PR ХНУМГ ім. О. М. Бекетова (за суміщенням);
  • 2011 р. - теп. час – cтарший викладач кафедри Туризму і готельного господарства Харківського національного університету міського господарства імені О. М. Бекетова;
  • 2007-2011 рр. – асистент кафедри Туризму і готельного господарства Харківської національної академії міського господарства;
  • 2006-2007 рр. – викладач-стажер кафедри Туризму і готельного господарства Харківської національної академії міського господарства.

Додаткова освіта:

  • CEO to Mars – неШкола для неМенеджерів від КП «Офіс Реформ», серпень-вересень 2019 р
  • Програма з журналістики, розробки та монетізації медіа, створення контенту для брендів, Public Relations та Social Media Marketing –Свободная. Образовательная платформа, лютий-березень, 2018 р.
  • Базовий курс «Рекламні комунікації 6.0» – Школа реклами і комерційного дизайну БАГАЖ, 03 березня – 23 липня, 2016 р.
  • Курс «Рекламний інтенсив 1.0» Модулі «Маркетингові і рекламні комунікації», «Графічний дизайн і реклама», «Ефективна команда» – Кухня креатива та управління талантами, 18 січня – 23 квітня, 2016 р.

Міжнародне стажування:
Проект «Інноваційний університет і лідерство. Фаза IV: комунікаційні стратегії та відносини університет-школа», Республіка Польща, 07 жовтня – 03 листопада 2018 р. (Варшавський університет, м. Варшава, 8–12 жовтня, 22 жовтня – 2 листопада 2018 р 2018 р.; Ягеллонський університет, м. Краків, 15-19 жовтня 2018 року).

Підвищення кваліфікації:

  • «Інноваційні технології в ресторанному, готельному господарстві та туризмі» – ЦПК ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 18 січня - 30 червня, 2016 р. Свідоцтво 12СПВ 151046;
  • Виробниче стажування «Інноваційні технології сектору HoReCa» – ПрАТ «Готель Харків», 18 січня – 18 червня, 2016 р.;
  • Научная программа «Инновационные научно-методические основы анализа рынка» – Республиканское научное унитарное предприятие «Институт системных исследований АПК Национальной академии наук Беларуси», 04–14 січня, 2016 р.;
  • «Користувач програмного забезпечення «Парус-підприємство 7.40». Модуль «Ресторан». Модуль «Готель» – Корпорація «Парус», 27 вересня, 2013 р. Сертифікат №14527431;
  • «Вдосконалення навчального процесу з використанням системи дистанційного навчання Moodle». Навчальний курс «Вступ до гостинності» – 19 листопада 2012 р. Свідоцтво 12 СПК 829133;
  • Науково-педагогічне стажування з туризму та готельного господарства – ФПКтаПКК ХНАМГ, 08–20 жовтня, 2007 р. Свідоцтво СПК № 305558;
  • Scientific-methodical training «Realities of Sustainable Development of Hotel & Restaurant and Tourism Business: Theory, Methodology, Practical Application» – ISC «Mir Hotel» and ISC «Mir Service», October 19, 2007.

Науково-методична робота:

  • співатор підручників і навчальних посібників, в т.ч. з грифом МОН України, – «Організація анімаційних послуг в туризмі» (2 видання), «Менеджмент готельно-ресторанного господарства», «Менеджмент туризму», «Ефективні комунікації», «Курортологія», «Ефективні комунікації в туризмі»;
  • автор підручника «Вступ до гостинності»;
  • розробник і викладач таких навчальних курсів, як: «Вступ до гостинності», «Вступ до фаху (Туризм)», «Організація анімаційних послуг в туризмі», «Організація туризму (Організація анімаційної діяльності)», «Курортологія», «Ефективні комунікації в туризмі»;
  • автор 13 дистанційних курсів;
  • опубліковано понад 90 наукових та науково-методичних публікацій.

Наукові інтереси: організація анімаційних послуг в туризмі; рекламні комунікації, маркетинг, SMM; сіті-брендинг; формування корпоративної ідентичності підприємств сфери послуг.

 


logo tour kname

ДОД 19 10 10 бан

Мы в соцсетях

facebook instagram twitter

Довідник абітурієнта ХНУМГ 2019

Университет в соцсетях

Kname facebook instagram

Вступ2019

 Довідник першокурсника ХНУМГ 2019

 

 

Догов на пр

Сейчас 70 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте