073 МГКТС

242 ГРС

242 ТУР

20

21

image 2023 05 15 09 03 31Українське прислів’я каже - «Навчай інших — і сам навчишся!»


При вивченні однієї з тем дисципліни «Екскурсологія» ми – студенти магістри спеціальності Туризм вирішили піти тим самим шляхом під керівництвом доцента кафедри туризму і готельного господарства, канд. геогр. наук, Поколодної М. М.


Основним нашим завданням було освоїти, проробити, структурувати та презентувати матеріал на гостьовій лекції на тему «Диференційований підхід до екскурсійного обслуговування» у контексті дисципліни «Організація екскурсійної діяльності» для студентів другого курсу спеціальності.

 


Обрана тематика «Диференційований підхід до екскурсійного обслуговування» є продовженням теми «Професійна майстерність екскурсовода». Підготовка до цього заняття велася з самого початку роботи на курсі «Екскурсологія». Тема була обрана невипадково адже ми вже маємо реальний досвід підготовки та проведення екскурсій, який отримали коли самі вивчали дисципліну «Організація екскурсійної діяльності» в очному форматі.


Структуризація матеріалу і формування основних питань йшло по мірі занурення в тему та знайомства з всіма доступними матеріалами. В результаті заняття розділили на дві частини 1-теоретична 2- практичні кейси, які можна використовувати в роботі екскурсовода.
image 2023 05 15 09 04 22

В межах першої частини виокремили три основні питання
Питання 1- Сутність диференційованого підходу в екскурсійному обслуговуванні підготувала Митрофанова П.
Питання 2 – Підходи до диференціації екскурсійної аудиторії представила Нечипоренко Д.
Питання 3 - Дитяча аудиторія як окремий сегмент екскурсійного обслуговування – розкрила Чехмістренко А.

image 2023 05 15 09 08 13
В практичній частині заняття ми розібрали кейси, які допомагають краще згуртувати екскурсійну групу та познайомитися її учасникам, інновації, які можливо застосовувати в екскурсійному обслуговуванні та використання невербальних засобів комунікації в діяльності екскурсовода.
До лекції підготовлена яскрава презентація із застосуванням інтерактивів та ігрових прийомів.

image 2023 05 15 09 17 04
Після лекції студенти другого курсу по кожному з доповідачів заповнили оціночну гугл-форму результати яких були опрацьовані і вказали нам на наші недоліки. Хоча в цілому оцінок нижче 4 балів по жодному з критеріїв не було!!!
Такий вид роботи надав нам можливість за час навчання ще й спробувати себе в ролі викладача та проводити лекції відповідно до педагогічних вимог.

image 2023 05 15 09 29 55

«Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших. У всіх науках і художествах плодом є правильна практика»
Г.С. Сковорода.
То ж поєднуємо навчання з практичною діяльністю!

Ми у соцмережах

facebook instagram twitter

photo 2021 01 01 18.03.37

На сайті 28 гостей та 0 користувачів

ЦДОК копия

КОНФЕРЕНЦІЇ

Угода на пр

Brandbook kuf3

Опитування

vtour

Банківські реквізити ХНУМГ