073 МГКТС

242 ГРС

242 ТУР

20

21

Статті у наукових виданнях

  1. Larysa V. Obolentseva, Anton A. Ryabev, Valerii V. Abramov, Mariia М. Pokolodna, Olga М. Kravets. Chapter 12. Effective management of tourism enterprises as a factor of competitiveness // Handbook on the Development Economics of Ukraine // Part 3. Tourism and hospitality management // Contributions to Economics, link: https://www.springer.com/series/1262 (подано до публікації)
  2. Богдан Н.М., Писаревський І.М., Іванова О.М., Поколодна М.М. Інноваційні комунікаційні інструменти маркетингової діяльності підприємств туристського та готельного бізнесу. Бізнес Інформ. 2022. №5. (подано до публікації)
  3. Богдан Н.М., Іванова О.М., Бутова Я.О. Інвестиційне забезпечення розвитку туризму і гостинності: регіональний аспект // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. Електронне наукове фахове видання. Випуск 6 (33) 2021. – С. 191-198.
  4. Рябєв А. А., Поколодна М. М., Кравець О. М. Використання деяких інформаційних технологій для збереження стійкості туризму під час COVID-19. Бізнес Інформ. 2021. №5. C. 221–226. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-5-221-226
  5. Богдан Н. М., Краснокутська Ю.В., Кравець О.М. Дослідження задоволеності споживачів якістю послуг в системі маркетингу підприємств туріндустрії. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2021. №2 (29). С. 43-56. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/29_2021/10.pdf
  6. Богдан Н. М., Кравець О. М., Соколенко А. С. Управління інвестиційним забезпеченням розвитку підприємств туристського та готельного бізнесу на регіональному рівні. Бізнес Інформ. 2020. №5. C. 161–168. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-5-161-168
  7. Кравець О. М. Соціальні медіа в просуванні територіального бренду / О. М. Кравець // Тенденції та напрямки розвитку туріндустрії України : монографія / за заг. ред. І. М. Писаревського ; Харк. нац. ун-т. міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Х. : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2014. – С. 27–35.
  8. Кравець О. М. Інтерактивний підхід до організації дозвілля молоді в контексті міського туризму / О. М. Кравець // Туризм і місто: аналіз проблем, тенденцій та моделювання розвитку : монографія / за заг. ред. І. М. Писаревського ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2012. – С. 178–195.
  9. Кравець О. М. Розробка комплексного механізму просування санаторно-курортних послуг у місті / О. М. Кравець // Туризм і місто: досвід, проблеми та перспективи : монографія / за заг. ред. І. М. Писаревського ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2011. – С. 38–64.
  10. Кравець О. М. Дослідження методів просування санаторно-курортних послуг / О. М. Кравець // Проблеми розвитку туризму і готельного господарства: регіональний аспект : монографія / за заг. ред. І. М. Писаревського ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2010. – С. 141–161.

Статті у фахових виданнях

  1. Рябєв А. А., Поколодна М. М., Кравець О. М. / Використання деяких інформаційних технологій для збереження стійкості туризму під час COVID-19. Бізнес Інформ. 2021. №5. C. 221–226. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-5-221-226
  2. Кравець О. М. Елементи анімаційної діяльності в туристсько-краєзнавчій роботі серед школярів / О. М. Кравець, В. В. Абрамов // Фізичне виховання, спорт і туристсько-краєзнавча робота в закладах освіти : Збірник наукових праць. – Додаток до гуманітарного віснику ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький, ФОП Домбровська Я. М., 2017. – С. 169–175.
  3. Кравець О. М. Анімаційна діяльність: сутність, особливості та соціально-економічна ефективність / О. М. Кравець, Ю. В. Федотова // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – № 11. – С. 530-534.
  4. Кравець О. М. Психокорекція особистісної кризи засобами туризму / О. М. Кравець // Первый независимый научный вестник. – 2016. – № 9-10. – Часть 2. – С. 36-47.
  5. Кравець О. М. Соціальні мережі у формуванні ефективного територіального бренду / О. М. Кравець, Д. В. Глиняний // Комунальне господарство міст: наук.-техн. зб. Вип. 106: Серія: Економічні науки. – Х. : ХНАМГ, 2012. – С. 396–403.

Статті у збірниках наукових праць

  1. Кравець О. М. Вплив пандемії COVID-19 на сферу туризму в Україні: проблеми, наслідки, прогнози // Перспективи розвитку територій: теорія і практика // Підприємництво та бізнес-адміністрування: сучасні тренди [Електронний ресурс] : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Харків, 01–28 лютого 2021 р. / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова [та ін.] ; [редкол. : П. Т. Бубенко, О. Ю. Палант, С. Ю. Юр’єва]. – Електронні текстові дані. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. – С. 265-269.
  2. Богдан Н.М., Кравець О.М.Маркетингові інноваційні технології в управлінні підприємствами туріндустрії як чинник підвищення якості послуг // Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції 12 березня 2021 року : збірник наукових праць [Електронний ресурс]. – Вінниця: ВНТУ, 2021. – С. 674-676.
  3. Кравець О. М. Віртуальний туризм як інструмент цифровізації туристського бізнесу // Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Нові виклики та актуальні проблеми розвитку світового господарства», 2021.
  4. Кравець О. М. Територіальний маркетинг як інструмент формування економічної привабливості регіону і розвитку туризму (на прикладі бренду міста Харкова) // Перспективи розвитку територій: теорія і практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, Харків, 19–20 листопада 2020 р. / Харківський національний університет міського господарства імені О. М.Бекетова, Рада молодих вчених при МОН України, Одеський національний економічний університет, НТУ «Дніпровська політехніка» [та ін.]. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2020. – С. 175-178.
  5. Кравець О. М. Вимоги до організації послуг для сімейних туристів в засобах розміщення / А.В. Сидоренко, О.М. Кравець // Міжнародна наукова інтернет-конференція "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 49)" / Збірник тез доповідей: випуск 49 (м. Тернопіль, 10 червня 2020 р.). – Тернопіль. – 2020. – 107 с. – Частина 2. – Тернопіль. – 2020. – С. 72-74.
  6. Кравець О. М. Роль ком’юніті-менеджменту у побудові ефективної комунікації турпідприємства / О.М. Кравець, А.Ю. Шрамко // «Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі»: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. – С. 81–83.
  7. Кравець О.М. Тренди в організації екскурсійного обслуговування в дестинаціях / О.М. Кравець, А.В. Петік // «Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі»: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. – С. 176–178.
  8. Кравець О.М. Соціальні медіа як платформа для просування послуг підприємств гостинності: вірусний маркетинг / О.М. Кравець // «Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі»: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. – С. 79–80.
  9. Кравець О. М. Управління корпоративною ідентичністю підприємств індустрії гостинності в сучасних умовах / О.С. Зюзін, О.В. Димченко, О.М. Кравець // Міжнародна наукова інтернет-конференція "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення"(випуск 44) / Збірник тез доповідей: випуск 44 (м. Тернопіль, 12 грудня 2019 р.). – Частина 2. – Тернопіль. – 2019. – С. 22-24.
  10. Кравець О. М. Проєкт створення Школи толерантності, як компоненти формування дружнього освітнього середовища Університету / О. М. Кравець, С. О. Романов // Ґендерна політика очима української молоді: матеріали підсумкової конференції ХІІ Регіонального наукового конкурсу молодих вчених, Харків, 11 грудня 2018 р. / [за заг. ред. : Н. В. Бібік, Г. Г. Фесенко] ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. - С. 116-123.
  11. Кравець О. М. Нативна реклама як ефективний інструмент просування послуг підприємств туризму і гостинності / О. М. Кравець // Економіка, фінанси, облік, менеджмент і право: актуальні питання і перспективи розвитку: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 22 червня 2019 р.): у 4 ч. – Полтава: ЦФЕНД, 2019. – Ч. 3. – С. 29-30. (Режим доступу: http://www.economics.in.ua/2019/06/3_22.html, вільний).
  12. Кравець О.М. Тревел 2.0: тревел-блоги як ефективний інструмент розвитку туризму / О.М. Кравець, Д.В. Плаксій : Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (квітень-травень 2019 року) / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. – C. 215–219.
  13. Кравець О.М. Перспективи та проблеми розвитку ЛГБТ-туризму в Україні / О.М. Кравець, С.О. Романов : Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (квітень-травень 2019 року) / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. – C. 314–316.
  14. Кравець О.М. Імідж підприємства гостинності в інформаційному просторі: особливості формування та вплив на репутацію / О.М. Кравець, Д.О. Саніна : Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (квітень-травень 2019 року) / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. – C. 316–319.
  15. Кравець О. М. Озеленення міста як чинник впливу на екологічний стан території / Ю. В. Федотова, О. М. Кравець // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Молодь і технічний прогрес в АПК» Інноваційні розробки в аграрній сфері. Том 2. – Харків: ХНТУСГ, 2019. – С. 283.
  16. Кравець О. М. Подієвий туризм: особливості та роль у регіональному економічному розвитку / О. М. Кравець // Розвиток соціальної інфраструктури регіонів в умовах євроінтеграції: економіко-правові аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., Харків, 1–28 лютого 2019 р. / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. - С. 53-55 https://ojs.kname.edu.ua/index.php/area/issue/view/34
  17. Кравець О. М. Організація бізнес-анімації як шлях підвищення ефективності діяльності підприємств готельно-ресторанного господарства / О. М. Кравець // Місто. Культура. Цивілізація : матеріали VIII міжнар. наук.-теорет. Інтернет-конф., Харків, квітень 2018 р. / [редкол. : М. С. Сухонос (відпов. ред.) та ін.] ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. – С. 236–238.
  18. Кравець О. М. інструментів внутрішнього PR у формуванні корпоративної культури підприємств гостинності / О. М. Кравець, Д. О. Федоренко // Місто. Культура. Цивілізація : матеріали VIII міжнар. наук.-теорет. Інтернет-конф., Харків, квітень 2018 р. / [редкол. : М. С. Сухонос (відпов. ред.) та ін.] ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. – С. 106–108.
  19. Кравець О. М. Вплив подієвого туризму на розвиток регіону: кінотуризм / А. В. Андрусенко // Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (11 квітня 2018 року) / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. – C. 134–137.
  20. Кравець О. М. Комунікативні конфлікти в готельно-ресторанному бізнесі / Н. В. Мацегора // // Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (11 квітня 2018 року) / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. – C. 139–141.
  21. Кравець О. М. Просування анімаційних послуг у медіапросторі як напрямок інтенсифікації розвитку сільського зеленого туризму в Україні / О. М. Кравець : Економіко-правові засади формування та розвитку регіональної інфраструктури в умовах децентралізації економіки України: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 100-річчю НАН України, Харків, 1–28 лютого 2018 р. / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. – С. 80-82 (Режим доступу: http://ojs.kname.edu.ua/index.php/area/article/view/1773, вільний).
  22. Кравець О. М. Управління песоналом анімаційної служби в системі менеджементу готельного підприємства / О. М. Кравець : Збірник матеріалів ІІІ всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України», (Харків, 14 грудня 2017 року). – Харків, ХНАДУ, 2017. – С. 288–292.
  23. Кравець О. М. Управління людськими ресурсами готельного підприємства: плинність кадрів / О. М. Кравець, М. А. Мар’єнко : Збірник тез доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт)», (Харків, 28 квітня – 22 травня 2017 р.) ; Харків. нац. ун-т міськ. госп. ім. О. М. Бекетова. – Харків , 2017. – С. 127–129.
  24. Kravets O. Development of specific portrait of target audience, as a method to increase effectiveness of touristic enterprise communications / O. Kravets, D. Gorenko // Young Researchers in the global World Vistas and Challenges Proceedings of the IIIrd Forum for Young Researchers , Kharkiv, May 19, 2017 / O. M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, Canadian College of English Language (Canada) and oth. – Kharkiv : O. M. Beketov NUUE in Kharkiv, 2017. - Р. 124–125.
  25. Кравець О. М. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту турпідприємства / О. М. Кравець, К. С. Матохіна // Стратегічні імперативи розвитку туризму та економіки в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 10-річчю факультету міжнародного туризму та управління персоналом Запорізького національного технічного університету, м. Запоріжжя, 30–31 березня 2017 р. : в 2 т. / колектив авторів ; за заг. ред. проф. В. М. Зайцевої ; Запорізький національний технічний університет. – Запоріжжя : «Просвіта», 2017. – Т. 1. – C. 186–188. (Режим доступу: http://zntu.edu.ua/sites/default/files/konf/zntu_tom_1_konferenciya_30_31_03_2017.pdf , вільний).
  26. Кравець О. М. Організація заходів як інструмент антикризового управління підприємством ресторанного господарства / О. М. Кравець, І. В. Самаріна // Стратегічні імперативи розвитку туризму та економіки в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 10-річчю факультету міжнародного туризму та управління персоналом Запорізького національного технічного університету, м. Запоріжжя, 30–31 березня 2017 р. : в 2 т. / колектив авторів ; за заг. ред. проф. В. М. Зайцевої ; Запорізький національний технічний університет. – Запоріжжя : «Просвіта», 2017. – Т. 1. – C. 188–191. (Режим доступу: http://zntu.edu.ua/sites/default/files/konf/zntu_tom_1_konferenciya_30_31_03_2017.pdf , вільний).
  27. Кравець О. М. Проекти державно-приватного партнерства: особливості та світовий досвід використання в сфері туризму та рекреації / О. М. Кравець // Економіко-правові аспекти державно-приватного партнерства в умовах децентралізації економіки України : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених і студ. , Харків, 1–28 лютого 2017 р. / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2017. – C. 189–191. (Режим доступу: http://ojs.kname.edu.ua/index.php/area/article/view/1500/ , вільний).
  28. Kravets O. Innovative trends in air travel / N. Kinash, O. Kravets, I. Moshtagh // YOUNG RESEARCHERS IN THE GLOBAL WORLD: VISTAS AND CHALLENGES: Proceedings of the IInd forum for young researchers, Kharkiv, May 20, 2016 / O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, Canadian College of English Language (Canada) and oth. - Kharkiv : O.M. Beketov NUUE in Kharkiv, 2016. – Р. 129 – 131.
  29. Богдан Н. М. Туристський брендинг регіону в контексті регіонального розвитку / Н. М. Богдан, О. М. Кравець // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Сучасні тенденції розвитку науки в Україні». – Рівне : Національний універсітет водного господарства та природокористування, 2016. – С. 227–230.
  30. Кравець О. М. Ринок ресторанних послуг: тенденції та перспективи розвитку / О. М. Кравець, Ю. Д. Солнишкіна : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців [«Перспективи розвитку економічної системи України»], (Харків, травень 2015 р.) / [ред.кол.: О.І.Угоднікова, Б.В.Буряков] ; Харк.нац.унів.міськ.госп.ім О.М.Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О.М.Бекетова, 2015. – С.90–94.
  31. Кравець О. М. Автоматизація процесів у готельному комплексі: система «Розумний будинок» / О. М. Кравець, І. С. Маренич : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців [«Перспективи розвитку економічної системи України»], (Харків, травень 2015 р.) / [ред.кол.: О.І.Угоднікова, Б.В.Буряков] ; Харк.нац.унів.міськ.госп.ім О.М.Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О.М.Бекетова, 2015. – С.96–102.
  32. Кравець О. М. Оцінка ефективності менеджменту готельної анімації / О. М. Кравець // Економіка та менеджмент: стратегічні імперативи, аналіз тенденцій та перспективи розвитку : Зб. мат. Міжнародної науково-практичної конференції, 5 грудня 2014 року, м. Херсон / Міжнародний університет бізнесу і права. – Херсон : Тімекс, 2014. – С. 118–121.
  33. Кравець О. М. Співвідношення змісту дефініцій «трудовий потенціал» та «соціально-трудовий потенціал» в туризмі / О. М. Кравець // ХХХVІІ научно-техническая конференция преподавателей, аспирантов и сотрудников Харьковского национального университета городского хазяйства имени А. Н. Бекетова, (Харьков, 24–25 апреля 2014 г.). Часть 2: экономические и гуманитарные науки. – Х : ХНУГХ, 2014. – С. 201–203.
  34. Кравець О. М. Соціальні мережі в формуванні територіального бренду / О. М. Кравець, Д. В. Глиняний // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців [«Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє»], (Харків, 11–12 квітня 2012 р.). – Харків, 2012. – ХНАМГ. – С. 43–49.
  35. Кравець О. М. Трудова міграція на ринку туризму: соціально-економічний аспект / О. М. Кравець // ХХХVІ научно-техническая конференция преподавателей, аспирантов и сотрудников Харьковской национальной академии городского хозяйства (Харьков, 24–26 апреля 2012 г.): строительство, архитектура, экология, общественно-экономические науки Часть 1. – Х: ХНАГХ, 2012. – С. 175–176.
  36. Кравець О. М. Організація подієвого туризму як один з шляхів підвищення конкурентоспроможності турпідприємства: гастрономічні тури / О. М. Кравець, А. І. Песковацька // Подієвий туризм: розвиток, перспективи й соціально-економічна ефективність: матер. ХІII Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Донецьк, 11–12 квітня 2011 р.). – Донецьк : ДІТБ, 2011.
  37. Кравець О. М. Формування позитивного туристського іміджу міста, як чинника конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості регіону / О. М. Кравець // Розвиток туризму в період економічної кризи: матер. ХII міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Донецьк, 13-14 квітня 2010 р.). – Донецьк : ДІТБ, 2010. – С.344–345.
  38. Кравець О. М. Створення позитивного туристського іміджу міста як чинника інвестиційної привабливості регіону / Матеріали ХХХV научно-технической конференции преподавателей, аспирантов и сотрудников Харьковской национальной академии городского хозяйства (Харьков, 21 – 23 апреля 2010г.): строительство, архитектура, экология, общественно-экономические науки: Ч. 1. – Х : ХНАГХ. – С. 183–184.
  39. Кравець О. М. Формування концепції національної системи виховання студентської молоді в Україні / О. М. Кравець, А. С. Чумак // Матеріали ІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Сучасні аспекти виховання студентської молоді»]. – Х.: ХНАМГ, 2010. – С. 47–48.
  40. Кравець О. М. Інноваційний підхід до організації дозвілля студентської молоді / О. М. Кравець, О. В. Єршик // Матеріали ІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Сучасні аспекти виховання студентської молоді»]. – Х.: ХНАМГ, 2010. – С. 135-136.
  41. Kravets О. Introduction of Bluetooth-marketing technologies in the complex of measures on preparation to «Euro-2009/2012» / О. Kravets, V. Polovinka // Материалы XI-ї Международной межвузовской научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых [«Пути развития туристического бизнеса в преддверии крупных международных спортивних соревнований»] (Донецк, 24-25 марта 2009 г.). – Донецк: ДИТБ, 2009.
  42. Кравець О. М. Впровадження інноваційних технологій мобільного маркетингу в комплекс просування санаторно-курортних послуг / О. М. Кравець, В. А. Половинка // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих науковців [«Економіка. Менеджмент і маркетинг невиробничої сфери: теорія, практика, перспективи »], (Ялта, 17-19 квітня 2009 р.). – Ялта : РВНЗ КГУ, 2009. – С. 147–149.
  43. Кравець О. М. Туризм у розвитку регіональних зв’язків: соціокультурний аспект / О. М. Кравець // Материалы ХХХІV научно-технической конференции преподавателей, аспирантов и сотрудников Харьковской национальной акдемии городского хозяйства (Харьков, 12 – 14 мая 2008 г.): общественно-экономические науки. Ч. 3. – Х : ХНАМГ, 2008. – С. 165–167.
  44. Кайлюк Є. М. Ефективність стажування у закордонних країнах при підготовці фахівців з анімації / Є. М. Кайлюк, О. М. Кравець // Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація і управління підприємствами (в туристичній сфері). – 2007. – №11. – С. 241–243.

Ми у соцмережах

facebook instagram twitter

photo 2021 01 01 18.03.37

We have 160 guests and no members online

ЦДОК копия

КОНФЕРЕНЦІЇ

Угода на пр

Brandbook kuf3

Опитування

vtour

Банківські реквізити ХНУМГ